torstai 22. elokuuta 2013

mitään ei täydy. Vain mitä vapaaehtoisesti täytyy, täytyy, mutta mitään ei oikeastaan täydy...

vunkki 006
Argh! Oon vaa kamppaillu tän blogin kanssa tän päivän, yrittäen saaha sen mielyttämään omaa silmää ja nyt se lukuunottamatta pieniä yksityiskohtia... on sellainen :) Muutama tunteroinen meni jo pelkästään tuon bannerin kanssa.. minä kun olen sen verran uusavuton ihminen että kaikki vie sitten sen oman aikansa.. Kamppailun ohella vietin hetken netin ihmeellisessä maailmassa kera herkkujen ja nappasin pari tarpeetonta kuvaa ihan vaan teiän iloks (lol). ps. Oon vieläki hirmuisen hämmentynyt siitä että oon nyt niiku olevinaan lukion tokalla.. tarkottaskoha se et pitäs yrittää opiskella ja käyttäytyä sen mukasesti vai voiko vaan olla tuplasti pahempi. hehhe. Ehkä kumminki koittasin kaivella esiin sellasen asian..opiskelumotivaatiokskohan sitä kutsutaan.
vunkki 004vunkki 002vunkki 007
...niinkuin sitä, mitä täytyisi täytyä. tämän nyt täytyisi olla aivan selvää. eikö niin? (kirjasta -elämä on ihanaa)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

sana on vapaa